A la Parròquia de Sant Sadurní posem La família en el centre i treballem perquè totes elles puguin estimar-se més i millor. Déu, per contra del que alguns havíem pensat, no és un intrús sinó qui ens uneix més. Tenim un projecte per les famílies, estiguin en el moment que estiguin. Estimem la família i volem ajudar-la a créixer. Sabem com fer-ho per esdevenir famílies sanes. El projecte de família és clau. 'amor entre tots els de casa i envers Déu, que "és amor". Si voleu venir, ens alegrarem de conèixer-vos i d'ajudar-vos en tot el que puguem.
![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
---|
PROJECTE DE CATEQUESI
7 a 18 anys
«Jo soc amb vosaltres dia rere dia fins a la fi del món.»
Mt 28,20

PROJECTE DE CATEQUESI
El nostre «Pla de vol»
L’inici d'un gran viatge: el viatge de la teva vida
Unes etapes clau: de la infantesa a l’adolescència
A les Parròquies de Montornès del Vallès entenem que ser cristià és un estil de vida. La idea és que els nens visquin conforme als ensenyaments de l’Evangeli i, sobretot, SIGUIN cristians de veritat, deixebles de Jesús en tots i cadascun dels moments. Perquè la gràcia està en descobrir que ser cristià no “és una cosa d’un dia”.
Les nostres catequesis estan centrades en l’Eucaristia i en la fidelitat al magisteri de l’Església catòlica, i busquem apropar els infants i joves i a les seves famílies a tenir una relació profunda amb Jesucrist i la seva Església. Juntament amb la Verge Maria, la nostra intercessora i guia, pretenem potenciar la plenitud del poder sacramental que es troba en l’Església jove.
QUÈ FEM
A través de la trobada eucarística i de les catequesis atraients, els nostre infants i adolescents es veuen immersos en una cultura i experiència dinàmica dintre de la parròquia. Sentint que la seva parròquia és casa seva, els nostres joves van reforçant el seu vincle a través de convivències
d’estiu, esdeveniments, recursos i material digital de nova evangelització. Intentem de crear una comunitat on els infants i adolescents i les seves famílies se sentin recolzats i animats per a ser testimonis de la seva fe les altres 168 hores de la setmana fora de la missa dominical.
Aquí tens la nostra proposta de Catequesi, dels 7 als 18 anys.