Mosaic presentació visió.jpg

UN PAS +

(Guia Per Seguir Avançant)

Activem les 5 àrees de la nostra visió

ACTIVA’T!

El cap de setmana del 6 i 7 de febrer et vam presentar la nostra Visió, un projecte parroquial que és com un somni, unes coordenades per arribar a un objectiu, on posem a Jesús en el centre de la nostra vida. Per aconseguir arribar-hi, hem d’activar 5 àrees imprescindibles des de febrer fins al juny. Encara que, de fet, totes estan connectades.

METAFORA VISION_V2.png
calendario.png

Aquesta és la nostra VISIÓ

«La teva parròquia: una família alegre, on ens estimem, evangelitzem i compartim la fe i la vida»

I aquestes les 5  àrees imprescindibles que hem d'activar

EVANGELITZACIÓ

Compartim el tresor de la fe amb tothom

FRATERNITAT

La confiança és clau en la nostra manera de ser

FORMACIÓ

Creixem en la fe i descobrim el sentit de la nostra vida

PREGÀRIA

L’Eucaristia és el nostre estil de vida

SERVEI

Ens preocupem i t’ajudem quan ho necessites

Montornes_20190704_183106.jpg

FEBRER... AMB “F” DE FRATERNITAT

Al febrer treballarem en la fraternitat... La idea és conèixer-nos més.

No es tracta de conèixer a tots els de la parròquia, però sí a algunes persones.

FORMA EL TEU GRUP PETIT

T’imagines tenir un grup d’amics amb interessos comuns, on hi hagi confiança de veritat i on puguis compartir la fe i la vida? T’imagines sentir-te recoltzat quan tens problemes i sentir que pots parlar obertament de Déu, de l’educació dels teus fills o de la vida? Tot això és un grup petit!

Si vols fer un pas + en la teva vida, la nostra proposta és que contactis amb nosaltres. Et reunirem amb persones amb qui tinguis alguna cosa en comú i començareu el vostre grup de fe i vida. Pot ser un grup de famílies amb nens petits, de parelles, de jubilats, de vídues... Tot coordinat i cuidat per Mn. Oriol i l’Equip de Nova Evangelització. Anima’t. T’assegurem que et sentiràs molt bé i molt feliç!

GRUP PETIT.jpg

LA BÚSTIA DE
LA PREGÀRIA

PREGUEM ELS UNS PELS ALTRES...

La pregària i l’Eucaristia són part del nostre estil de vida. Pregar els uns pels altres ens fa més propers i ens uneix com germans. Si vols que preguem per una intenció especial o una persona en concret, deixarem una bústia a la parròquia, on podràs apuntar allò pel que vols que preguem. També pots contactar per mail o pel formulari de contacte. Les posarem a l’altar i tots demanarem per la teva intenció, durant les Tardes amb Jesús.

5 CONSELLS per créixer en FRATERNITAT

1. Fer un gest de salutació als que tinguis al teu costat quan arribis a la parròquia (a Missa, a deixar als nens al seu grup...).

2. Parlar amb els que tinguis vistos de la parròquia (en acabar la Missa, amb els altres pares, si us trobeu pel carrer...).

3. Permetre’s conèixer i que et coneguin (normalment la gent és maca).

4. Demanar o oferir ajuda als altres (recorda que l’Església és una família i estem per ajudar-nos).

5. Plantejar-se de participar en un grup petit (tens la info a l’apartat de FORMA EL TEU GRUP PETIT).

logo-worship.png
logo-vatican.png