Parroquies Montornes-cafe Mossen Oriol Gil Termes
conversacion.png

Un cafè amb
el mossèn

Potser et puc ajudar com a mi em van ajudar

COM T' ESCOLTEM

ÉS EL QUE SOM

"Demaneu, i Déu us donarà; cerqueu, i trobareu; truqueu, i Déu us obrirà."

Mt 7-7

Icono Cafè amb el Mn Oriol

Vols parlar de qualsevol tema que et preocupi i del que t'agradaria aprofundir sense ser jutjat, de manera oberta? T'escolto! Envia'm les teves dades amb el formulari i trobarem una data i hora adients per parlar, de manera completament confidencial.

Qui soc?

Mossèn Oriol Gil.jpg

Mn. Oriol Gil

Soc Mn. Oriol. Sacerdot, professor d'Educació Física, mestre de Religió a l'ESO, ex jugador d'handbol i membre d'una família nombrosa de 5 fills, un dels grans orgulls de la meva vida. Vaig ser ordenat el 2013, a la nostra catedral de Terrassa, després de 5 anys de formació al Seminari Diocesà, a Valldoreix.

Contacta amb Mossèn Oriol

Gràcies pel teu missatge. Ens posarem en contacte amb tu tan aviat com sigui possible. La pau!

En enviar el formulari, acceptes les condicions d'aquesta web.

Les reflexions de Mn. Oriol

La vida no és un "café para todos"

En aquest apartat podràs llegir els escrits que faig tots els diumenges i que publiquem sobre les 22 h, amb idees pràctiques i renovades, sobre temes actuals, inspirats en la Paraula de Déu i que poden ajudar-te en el teu dia a dia.