cathopic_1543206156309367.jpg

L'inici del camí

COM CREIXEM EN VIRTUTS

ÉS EL QUE SOM

"En veritat, en veritat t’ho dic: ningú no pot entrar al Regne de Déu si no neix de l’aigua i de l’Esperit."

Jn 3,5

El Baptisme:

Un compromís de vida cristiana

A les Parròquies de Montornès estem feliços de donar la benvinguda als nous membres de la vostra família. Pel Baptisme passen a ser fills de Déu, germans entre nosaltres i membres d'aquesta gran família universal que és l'Església.

El Baptisme és el primer dels sagraments de l'Església, en rebre'l passem a ser fills i filles de Déu i entrem a formar part de l'Església. A través del Baptisme, ens assemblem més a Jesús i entrem en una comunitat que ens rep i acull. Per aquesta raó, a les nostres Parròquies de Montornès, habitualment celebrem els baptismes durant les misses dominicals. Així fem visible que als nous batejats els rep una família més gran que la seva i que la comunitat parroquial s'alegra i es disposa a acompanyar-los.

A més a més, el  Baptisme, però, és només l'inici del camí de vida cristiana, perquè la idea és que els nens visquin conforme als ensenyaments de l'Evangeli i, sobretot, SIGUIN cristians de veritat, deixebles de Jesús en tots i cadascun dels moments de la seva vida. Perquè la gràcia està en descobrir que ser cristià no és una cosa d'un dia ni "postureo", sinó un estil de vida. I això és un goig.​

Aquest estil de vida també és un compromís d'acompanyar als vostres fills i fillols al seu creixement com cristians. Per això us preparem als cursets prebautismals, els quals són un requisit per poder celebrar aquest sagrament.

photographecatholique-1566864326261-cath
Informa't sobre tot el necessari per a realitzar el baptisme del teu fill  a les Parròquies Montornès

En enviar el formulari, acceptes les condicions d'aquesta web.

logo-worship.png
logo-vatican.png