La nostra visió - Servei
La nostra visió - Evangelització
La nostra visió - Pregària

La nostra VISIÓ

Un pas + per la teva vida

Un pas + per la nostra parròquia

«No tingueu por de Crist! Ell no treu res i ho dona tot!»

Benet XVI

Full de ruta visió

ACTIVA'T!

El cap de setmana del 6 i 7 de febrer et vam presentar la nostra Visió, un projecte parroquial que és com un somni, unes coordenades per arribar a un objectiu, on posem a Jesús en el centre de la nostra vida.

Per aconseguir arribar-hi, hem d’activar 5 àrees imprescindibles des de febrer fins al juny. Encara que, de fet, totes estan connectades. Aquest és la nostra GPS (Guia Per Seguir Avançant)

Un avanç de la nostra visió en 1:30

UN PAS +

Ja participes en aquesta parròquia, però et volem proposar de fer un pas més.

Ser cristià és molt més que anar a Missa o ajudar en un grup de la parròquia.

Ser membre d’aquesta parròquia té un valor i t’aportarà molt. Enlloc et donaran el que aquí pots trobar. De veritat. Prova de fer un pas més i veuràs.

Recorda que qui no avança, retrocedeix.

Mira al blog de Mn. Oriol el que significa tenir un projecte de vida

LA NOSTRA VISIÓ

QUÈ +T’APORTARÀ SER UN MEMBRE + COMPROMÈS?

+ PREGÀRIA. Et prepara espirtualment i emocionalment per a la setmana que tens per endavant.

+ FRATERNITAT. T’ajuda a tenir relacions de plena confiança i companyerisme, com una família, per afrontar els problemes de la vida trobant recolzament d’altres cristians.

+ FORMACIÓ. Enforteix la teva fe en aprendre més de la Paraula de Déu i sobre ensenyaments del Magisteri de l’Església, molt suggerents i actuals.

+ SERVEI. T’ajuda a descobrir i desenvolupar els teus talents i a posar-los al servei dels altres.

+ EVANGELITZACIÓ. Contagiaràs la fe a familiars i amics. L’Església és una família i aquesta parròquia ja és una família, però volem que ho sigui encara més.

«La teva parròquia: una família alegre, on ens estimem, evangelitzem i compartim la fe i la vida»

PER QUÈ NECESSITEM UNA VISIÓ?

Perquè en la vida tots necessitem unes coordenades, tots necessitem tenir en compte l’important. La visió és com el somni que un persegueix i desitja. Per aconseguir arribar-hi, hem d’activar 5 àrees imprescindibles. Les 5 àrees de la visió no ens les hem inventades, sinó que són 100% bíbliques, apareixen als Fets dels apòstols 2,42-47.

EN QUÈ CONSISTEIX?

En créixer en 5 dimensions. Per ser un cristià més complet, et proposem de créixer en aquestes 5 àrees. Si ens hi posem donarem encara més fruit i serem una parròquia que tindrà i donarà molta vida.

IMG_9579.jpeg

5 àrees

EVANGELITZACIÓ

Compartim el tresor de la fe amb tothom

FRATERNITAT

La confiança és clau en la nostra manera de ser

FORMACIÓ

Creixem en la fe i descobrim el sentit de la nostra vida

Pregària

L’Eucaristia és el nostre estil de vida

SERVEI

Ens preocupem i t’ajudem quan ho necessites

«Vine i ho veuràs!»

Jn 1,46

PER QUÈ PRENDRE’NS LA MOLÈSTIA SI JA ESTEM BÉ
COM ESTEM?

La resposta és perquè portant una vida cristiana, la vida ens va millor i tenim una vida plena (Jn 10,10). Descobriràs que et fa molt de bé el que et proposem, perquè sense deixar de ser el que ets, Déu t’ajudarà a treure la millor versió de tu mateix.

Important: no es tracta de fer-ho de cop sinó de forma gradual, a poc a poc. Et volem animar a prendre un compromís amb el que realment importa. Fer un pas més en la fe et farà créixer i portar una vida encara millor.

I AIXÒ TAMBÉ ÉS PER MI?

Tinguis l’edat que tinguis o estiguis en el moment de fe en el que estiguis, això és per tu i aquí tens el teu lloc. A més, no s’ha de fer tot de cop i tu pots anar al teu ritme.

Mosaic presentació visió.jpg
WhatsApp Image 2021-02-07 at 14.23.03.jp

I ARA QUÈ?

És fàcil. Contactes amb Mn. Oriol. Ell i l’Equip de Nova Evangelització t’explicarem a tu i als altres com créixer en cadascuna de les 5 àrees. Junts, a la nostra parròquia. Veuràs que val molt la pena!

logo-worship.png
logo-vatican.png