Iglesia del Carmen_Montornes

La Parròquia de Montornès Nord

NO ÉS EL QUE FEM

ÉS EL QUE SOM

«Perquè on n’hi ha dos o tres de reunits en el meu nom, jo soc allí enmig d’ells.»
                                                                                                         Mt 18,20

La Parròquia de la Mare de Déu del Carme es troba al barri de Montornès Nord, un eixample del poble habitat majoritàriament en els seus inicis per treballadors de les fàbriques del polígon industrial adjacent al poble, que es va nodrir bàsicament amb la immigració interna dels anys 60-70. En aquest temps, els veïns es van unir amb un gran afecte i sacrifici per a construir la que avui és la coneguda com l'"Església del Carme". Durant diversos anys, la comunitat va tenir un gran dinamisme i, per raons bàsicament demogràfiques, va decaure.

Actualment, per raons logístiques, pràcticament totes les activitats de les Parròquies Montornès se centralitzen a la Parròquia de Sant Sadurní.

Horaris de Missa

Horario de misas
iglesia.png
Dimarts                       11:00 (Castellà)