PARRÒQUIA VIRTUAL

Units en la distància

"US PORTEM AL COR."

Fl 1,7

En aquests dies, estem vivint una situació excepcional i especialment dura, que ens toca a tots com a societat. Com a Església, com a comunitat, tenim l'enorme gràcia de les virtuts de la fe i l'esperança, que unides a l'amor que ens tenim entre nosaltres i en Déu, ens ajuden a superar amb molt millor ànim aquesta crisi.
Hem creat aquest espai de "Parròquia virtual" per a acompanyar-te, per a acompanyar-nos. Per a mantenir-nos units i avançar en virtuts, fins que molt aviat, amb la gràcia de Déu, ens puguem retrobar.

Maig, mes de Maria

Perquè ella és "MOLT JEFA" es mereix un mes i una secció. Trobaras informació, algun joc, propostes per fer en família, música... per estimar més a Maria i arribar a Jesús.

Vídeos

Què fas quan la vida es posa difícil? A vegades sentim que la vida s'enfonsa, que les coses es posen lletges. I ens preguntem com viure un temporal així. A la secció de vídeos t'oferim alguna resposta.

50 dies amb propòsit

Ara que estem a Pasqua tenim una gran oportunitat per viure aquesta doble crida a l’amor i a la santedat. I, des de l’Equip de la web, et volem convidar a unir-te a aquesta campanya que anomenem 50 DIES AMB PROPÒSIT.

Diario de la Esperanza

Aquest diari el faig amb una intenció: sostenir els ànims dels queel llegiran, amb la poderosa arma que és l'esperança. Avui dia, se'ns presenten dos camins, el de la desesperança i el de l'esperança. Ens toca triar, et toca triar. Jo trio el de l'esperança.

Eines virtuals

En aquests dies que estàs a casa has rebut, sens dubte, moltes propostes de pàgines útils, pel·lícules i apps. Des de les Parròquies de Montornès, volem contribuir amb una sel·lecció ordenada d'algunes de les eines catòliques més útils.

Recursos per pregar

Amb la Bíblia, amb el cor, amb el rosari, amb el Papa... Trobaràs eines útils per apropar-te més a Déu, sol o amb la teva família.

Benestar emocional

En aquests dies, en els quals tots tenim les emocions a flor de pell, us proposem recursos que ens ajudin a identificar, posar nom i ordenar els sentiments que tots, més o menys, anem tenint.

Cartes a l'hospital

Dona suport a tots aquells que estan aïllats a l'Hospital de Terrassa. Escriu una carta, demana als teus fills que facin un dibuix. Nosaltres les farem arribar als malalts per donar-los ànims!

SOS Gent gran

Aquests dies hem d'estar pendents dels més fràgils. Podem fer la compra de menjar o de farmàcia a la gent gran o sola del poble. Avisan's i nosaltres ho coordinem!

A més...

Davant la impossibilitat de fer una una Celebració penitencial comunitària, el que proposem és seguir el vídeo que hi ha a continuació. En aquestes circumstàncies és una alternativa vàlida.

Reconciliació

Setmana Santa

Enguany la Setmana Santa a casa va ser força diferent. Vam preparar activitats per nens i adults per viure aquesta setmana amb tot el cor.

catholic-link-logo_2x.png