• Facebook Basic Black

catholic-link-logo_2x.png
Logotipo-ProVida.png
logojovenes catolicos.png

Icones: Flaticon www.flaticon.es / Imatges:

www.unsplash.com www.pexels.com

Parròquia del Carme

Comunitat renovada

conversacion.png

"Els qui viuen en Crist són una creació nova. El que era antic ha passat; ha començat un món nou."

2 Cor 5,17

La Parròquia de la Mare de Déu del Carme es troba al barri de Montornès Nord, un eixample del poble habitat majoritàriament en els seus inicis per treballadors de les fàbriques del polígon industrial adjacent al poble, que es va nodrir bàsicament amb la immigració interna dels anys 60-70. En aquest temps, els veïns es van unir amb un gran afecte i sacrifici per a construir la que avui és la coneguda com l'"Església del Carme". Durant diversos anys, la comunitat va tenir un gran dinamisme i, per raons bàsicament demogràfiques, va decaure.

En l'actualitat, aquesta comunitat es va renovant a través de famílies joves, vingudes principalment de Llatinoamèrica, els qui han aportat sàvia nova i dinamització de la fe. Així, els nous habitants i els que han estat "tota la vida", formen una amalgama que continua creant vincles de germanor en Jesús.

Grups de fe i vida

Una de les activitats més rellevants que s'estan desenvolupant a la Parròquia del Carme són els Grups de Fe i Vida, en el què un grup d'entre 8 i 10 feligresos es troba cada tres setmanes per a formar-se en les 5 dimensions de: Fraternitat, Oració, Formació, Servei i Missió. Aquest grup ha servit, a més, per a crear vincles personals i cohesionar encara més la comunitat.

T'agradaria unir-te al nostre Grup de Fe i Vida? Contacta amb nosaltres

En enviar el formulari acceptes les condicions d'aquesta web.

Misses rocieras

Tercer diumenge de mes

La Hermandad Nuestra Señora del Carmen, que el 2019 va complir 30 anys, també participa activament en la comunitat. El seu cor alegra les celebracions eucarístiques cada tercer diumenge de mes.

Cortesia: Hermandad de Ntra. Sra. del Carmen

Horaris de Missa