Infants i preadolescents

Aquesta és la teva comunitat

"Deixeu que els infants vinguin a mi. No els ho impediu, perquè el Regne de Déu és dels qui són com ells."

Mt 19,14

Ser cristià no és "postureo", si tu vols.

A la Parròquia de Sant Sadurní de Montornès del Vallès estem feliços de donar la benvinguda als nous membres de la vostra família. Els integrem en ella a través del Baptisme, el sagrament que ens fa fills de Déu, germans entre nosaltres i membres d'aquesta gran família universal que és l'Església. Més endavant, treballem amb els petits en la preparació de la Primera Comunió, a través de catequesis dinàmiques, profundes i alhora divertides, 100% adaptades a la seva edat; i durant la preadolescència i els primers anys de l'adolescència els preparem per a la Confirmació. Però no es tracta de "cremar etapes". La idea és que els nens visquin conforme als ensenyaments de l'Evangeli i, sobretot, SIGUIN deixebles de Jesús en tots i cadascun dels moments de la seva vida.

A la Parròquia faran amics nous, creixeran en virtuts i descobriran la felicitat autèntica que significa ser amics de Jesús. Us hi esperem!

Batejos

El Baptisme és el primer dels sagraments de l'Església, i en rebre'l entrem a formar part de l'Església de Crist, de manera permanent. A través del baptisme, ens assemblem més a Jesús i entrem en una comunitat que ens rep i acull.
Per aquesta raó, a la nostra Parròquia de Sant Sadurní de Montornès, celebrem els baptismes durant les misses dominicals. Així fem visible que als nous batejats els rep una família més gran que la seva i que la comunitat parroquial s'alegra i es disposa a acompanyar-los.

Informa't sobre tot el necessari per a realitzar el baptisme del teu fill  a la Parròquia de Sant Sadurní

En enviar el formulari, acceptes les condicions d'aquesta web.

Comunions

L'Eucaristia és el sagrament més sagrat per als catòlics. Durant la celebració de la missa, el pa i el vi es transformen de manera real en Crist. No és un ritual que es fa "en record" de Jesús. És Jesús que es fa present i tangible enmig de nosaltres.
La Comunió és el millor regal que un nen pot rebre, però per a això ha d'estar preparat, entendre el que està fent i fer-ho feliç i convençut. Rebre a Jesús per primera vegada, és un pas importantíssim per a conèixer-lo, estimar-lo i continuar creixent i aprenent d'Ell sempre.
La catequesi de Primera Comunió a la Parròquia de Sant Sadurní dura 2 anys (a partir de 3r. de Primària) i prepara als nens des d'un pla espiritual, de manera dinàmica i alegre. Les nostres catequistes donenuna profunda formació en continguts, pregària, Missa i amistat.
A més, els nens fan nous amics, amb valors similars, que poden durar tota la vida. Animeu als vostres fills, nebots o néts a venir i a descobrir la felicitat que no s'esgota mai!

Mira una de les nostres sessions de catequesis de Comunió

Després de donar-nos la benvinguda, ens expliquen com serà la dinàmica.

Confirmacions

La confirmació és un sagrament d'iniciació cristiana -juntament amb el Baptisme i la Comunió- que com el seu nom indica, confirma i reafirma en els pre-adolescents la seva fe i el seu estil de vida cristiana. Amb la confirmació, la qual és administrada per un bisbe, els joves s'enforteixen amb el do de l'Esperit Sant.
A través de les catequesis de confirmació, els nens aprenen a través del joc dinàmic i l'oració noves maneres d'orientar la seva vida, en una etapa crucial, en la qual és molt important crear vincles d'amistat i referents sans i segurs.
Aquesta etapa comprèn tres anys i va  de 5è de primària a 1er d'ESO. I continua...perque un cristià viu en comunitat!

Les nostres catequistes

Elles, amb el seu testimoniatge i el lliurament del seu temps lliure, de manera generosa i gratuïta, acompanyen als nens de la Parròquia de Sant Sadurní de Montornès del Vallès, preparant-los per a la Primera Comunió i Confirmació.

Necessites més informació sobre els cursos comunió i confirmació?

+ Activitats divertides!

Campaments, nits de peli-pizza, sortides...

A la Parròquia de Sant Sadurní, a més, organitzem activitats acuradament seleccionades per als nens, com sortides i campaments a l'estiu i pelis a l'hivern. L'objectiu és, entre altres coses, que els nois s'uneixin més com a grup, fomentant la diversió sana, l'estimació mútua i el compartir com a germans.

catholic-link-logo_2x.png