Iglesia del Carmen_Montornes

NO ÉS EL QUE FEM

ÉS EL QUE SOM

Icona Missa

«Perquè on n’hi ha dos o tres de reunits en el meu nom, jo soc allí enmig d’ells.»
                                                                                                         Mt 18,20

La Parròquia de la Mare de Déu del Carme es troba al barri de Montornès Nord, un eixample del poble habitat majoritàriament en els seus inicis per treballadors de les fàbriques del polígon industrial adjacent al poble, que es va nodrir bàsicament amb la immigració interna dels anys 60-70. En aquest temps, els veïns es van unir amb un gran afecte i sacrifici per a construir la que avui és la coneguda com l'"Església del Carme". Durant diversos anys, la comunitat va tenir un gran dinamisme i, per raons bàsicament demogràfiques, va decaure.

Actualment, per raons logístiques, pràcticament totes les activitats de les Parròquies Montornès se centralitzen a la Parròquia de Sant Sadurní.

Horaris de Missa

01 SET - 30 JUN

Dimarts                       11:00 (Castellà)

Divendres                    18:00 (Castellà)

Diumenge i solemnitats   10:30 (Castellà)

01 JUL - 31 AGO

Divendres            ​          18:00 (Castellà)

Diumenge i solemnitats     10:30 (Castellà)

Església oberta

Dilluns a divendres

17:30 -18:00

Horaris de Missa

Hermandad de Ntra Sra. del Carmen.jpg
escapulario.png

Misses rocieras
Tercer diumenge de mes

La Hermandad Nuestra Señora del Carmen, que el 2019 va complir 30 anys, també participa activament en la comunitat. El seu cor alegra les celebracions eucarístiques cada tercer diumenge de mes.